כיום ישנה תחרות גדולה בתחום הצרכנות והמסחר. חברות ועסקים רבים המעניקים שירות ומספקים שלל סוגים של מוצרים משקיעים הרבה זמן וכסף על שיווק ופרסום לעסק שלהם: גם כדי למשוך לקוחות חדשים ופוטנציאלים וגם כדי לגבור על המתחרים הרבים. ישנם המון ערוצי שיווק שניתן לכתוב עליהם וכאלו שהפרסום לעסק יהיה אפקטיבי ונכון.

מיתוג באמצעות מוצרי פרסום היא שיטה יעילה ביותר, ותיקה ומוכחת על ידי עשרות מחקרים שמפיקה תועלת גדולה עבור העסק לאורך זמן.

כדי להגיע לקהל יעד גדול וגם כדי להעלות את רמת החשיפה של העסק שלכם, עליכם להכין תוכנית אסטרטגיה שיווקית בתחום מוצרי הפרסום. כך תשיגו לאורך זמן פרסום יעיל לעסק שלכם והגעה ללקוחות חדשים.

מיתוג עסקי עם מוצרי פרסום

מי צריך להשתמש במוצרי פרסום?

מוצרי פרסום יעילים לשיווק וקידום של מוצר או שירות של כל עסק בעולם כולו. זה מתאים לכל סוגי העסקים: עסקים גדולים או עסקים קטנים, חברות מקומיות או חברות גלובליות.

מטרת מוצרי הפרסום היא הפקת מוצרים שממותגים בלוגו החברה. כאלה שהם בעלי ערך לקהל היעד שלכם. הדרך של הפרסום קלה יחסית, מכיוון שרוב מוצרי הפרסום הופכים לפרסומת מהלכת שנעה ממקום למקום.

חשוב לזכור! המטרה של מוצרי פרסום היא לקדם את העסק שלכם. לכן כדאי להשתמש בהם באופן קבוע, כדי שתהיה מודעות לעסק ולמוצרים שלכם.

לעסקים שלא משתמשים במוצרי פרסום באופן קבוע ורציף יהיה קשה להסתמך על מוצר פרסומי אחד על מנת לבנות מותג מוכר וידוע לכמה שיותר אנשים.

איזה מוצרי פרסום תבחרו שיתאימו עבור הלקוחות שלכם?

כולם אוהבים לקבל מתנות/ השאלה בתור בעל עסק איזה מוצר פרסום תהיה מתנה מתאימה ויעילה עבור העובדים או הלקוחות שלכם ושיעשו בהם שימוש באופן קבוע.

כשאתם מביאים מתנה ללקוחות שלכם אתם בעצם רוכשים לעצמכם לקוחות חוזרים. לקוח שמקבל מכם מתנה קטנה אתם בעצם רוכשים את האמון שלו, ותהיה לו הכרת הטוב כלפיכם. כשהוא יראה את המתנה הממותגת שקיבל עם לוגו החברה שלכם הוא תמיד יזכר בכם לטובה ובתת מודע שלו בהתבסס על מחקרים כמובן הוא ירצה לחזור לקנות אצלכם.

כאשר אתם מחלקים מוצרי פרסום ממותגים עם לוגו החברה שלכם אתם צריכים לדעת שהמוצר יהיה אפקטיבי ושימושי עבור הלקוחות שלכם.

אז אלו מוצרי פרסום יתאימו ללקוחות שלכם?

ישנם לא מעט מוצרי פרסום המתאימים לתת כמתנה ללקוחות. אחד מהם הוא בקבוקים ממותגים: מוצר אישי ושימושי באופן יום יומי ויכול להתאים למאות תחומי עיסוק כאשר הנפוצים ביותר הם חדרי הכושר, לייף סטייל, בריאות ועוד.

עוד מוצר פרסום שיכול להתאים אלו הם צידניות ממותגות. מתנה זו היא יעילה ושימושית בעיקר עבור משפחות אבל לא רק, והיא מאוד פופולרית בימי הקיץ החמים.

דוגמא נוספת למוצר פרסומי נפוץ מאוד שכובש בכל שנה את פסגת המכירות היא עטים ממותגים. זה מוצר שמשתמשים בו תמיד ובגלל שהם עוברים בדרך כלל מיד ליד יש להם חשיפה גדולה יותר, חשוב מאוד כשאתם בוחרים מתנה עבור הלקוחות או העובדים שלכם שהמוצר יהיה משהו שיתאים באופן כללי ולא משהו אישי, תיק ממותג או מתנה קטנה שמתאימה לבית יעשה את העבודה כי אלו מוצרים שקל מאוד לקלוע לטעם הלקוחות והעובדים שיהיו מרוצים מהמתנה וישתמשו בה.

מה יבדיל אתכם מהמתחרים?

כל חברה גדולה או קטנה שמעוניינת להגדיל את מעגל הלקוחות שלה או לקדם מוצר כלשהו תשווק את עצמה באמצעות מוצרי פרסום ממותגים כדי להגיע למעגל רחב של אנשים ולפרסום נרחב של החברה. אז איך בעצם תהיו שונים משאר החברות או העסקים שמשתמשים במוצרי פרסום ממותגים?

כדי להיות שונה מהמתחרים חשוב מאוד להשתמש במיתוג של לוגו החברה באופן שיהיה גדול ובולט לעין. הלוגו בעצם משמש כפנים של החברה וזה הרושם הראשוני שנוצר מכל מי שרואה אותו ולכן חשוב מאוד שהלוגו יראה יפה אסתטי ומושך את העין. זאת על מנת שאנשים יראו אותו יתרשמו ממנו והלוגו יצרב להם בתודעה, מומלץ לשלב בהדפסה על המוצרים יחד עם הלוגו את סלוגן החברה וכמובן במידת האפשר גם דרך ליצירת קשר אם זה טלפון או מייל או כתובת האתר של החברה או בכל דרך שאפשר להשיג אתכם.

איזה סוגי מוצרי פרסום קיימים שאפשר למתג עליהם?

כיום ישנם מגוון עצום של מוצרי פרסום שאפשר למתג עליהם. החל מתיקים, בקבוקים, מגבות, צידניות, חולצות, מעילים, כובעים, מטריות, ועד מוצרי פרסום המתאימים למשרד כמו עטים, פד לעכבר מחשב, קופסא לכרטיסי ביקור, רמקול למחשב, מטענים ניידים, מחברות נייר, ועוד.

על כל המוצרים האלו ועל מוצרים רבים נוספים ניתן לחרוט או להדפיס או לרקום ועוד מגוון אופציות של סוגי הדפסה נוספים כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לסוג ההדפסה – על מנת להתרשם מכל כך הרבה מוצרי פרסום תוכלו לעיין בקטלוג המוצרים שלנו שכולל מאות מוצרים שונים בכל תחומי החיים.