בין אם אתם קוראים את זה בסוף הקיץ, בסתיו או במהלך החורף – כל זמן הוא הזמן הטוב ביותר כבר לחשוב ולתכנן את המתנות הממותגות לחורף. לערכות חורף ממותגות יש שלל רעיונות מיוחדים ויפים שיעניקו ולעובדים וללקוחות שלכם הרגשה חמימה ונעימה עם המוצרים הממותגים ובערכה וגם בלב הרגשה נעימה והערכה רבה כלפי החברה שהעניקה להם את המתנה.

ערכות חורף ממותגות הוא טרנד שקיים כבר שנים רבות ותפס תאוצה בשנים האחרונות כמעט בכל חברות ההייטק בישראל ובעולם. זה אמנם פופולרי מאוד בחברות הייטק, אבל לא מתאים רק להן, אלא גם בשלל חברות וארגונים המכבדים את עצמם ומעריכים את העובדים שלהם!

מאיפה מתחילים?

תהליך בניית הערכה: כאשר אתם ניגשים לבניית ערכה עבור הלקוחות והעובדים שלכם חשוב תחילה להגדיר תקציב עבור הערכה וכמות ערכות אותם חשבתם לחלק. לאחר שיש לכם תקציב מוגדר. מתחיל השלב של העלאת שלל רעיונות לבחירת ערכה מושלמת.

כל ערכה מתחילה ממארז כלשהוא – זה יכול להיות תיק שמאגד את שלל המוצרים, מזוודה, קופסת קרטון ממותג או אפילו אריזת צלופן בו כל המוצרים שלכם יהיו יחד צמודים זה לזה וישמשו כערכה אחת שלמה.

שמיכות ממותגות

מוצר שהוא חובה בכל ערכה זה כמובן שמיכה ממותגת, אצלינו ביעל בר ישנם מגוון רחב של שמיכות ואת כולן ניתן למתג.
בבחירת השמיכה המתאימה ישנם מספר פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם – תחילה סוג השמיכה ישנם כירובליות בייסיק שהן בדרך כלל הזולות ביותר לאחר מכן ישנם את שמיכות הטלויזיה שהן מחממות ונעימות יותר ולבסוף ישנם את השמיכות הקורל פליז עשוי 2 שכבות שהן המפנקות ביותר כמובן חשוב לשים לב גם למידת השמיכה – כירובלית או שמיכת טלויזיה מגיעות במידה של 130*170 ס"מ בדרך כלל לעומת שמיכת יחיד שהיא בגודל של 150*200 או שמיכה זוגית שהיא במידה של 200*200 ס"מ.
מיתוג על השמיכת נעשה ברקמה ממוחשבת אלא אם כן מדובר שמיכות פליז בייסיק שעליהן בלבד ניתן להדפיס צבע אחד או צבעוני לפי בחירה.

ערכת חורף ממותגת באנר

בקבוקים ממותגים

בקבוקים ממותגים שומרי קור חום או כוסות תרמיים ממותגים – חורף קר מחממים בעזרת משקה חם ולכן זהו מוצר שחשוב לא לוותר עליהם – הבקבוק או הכוס עשויה נירוסטה בעלת דופן כפולה וכך בעצם נשמר המשקה החם בו למשך 12-24 שעות כמובן שניתן למתג את המוצר בחריטה או הדפסה לפי בחירה.

מטריות ממותגות

במטריות ממותגות, זה בגלל שמדובר בערכה כדאי לבחור מטריה שמתקפלת לגודל קטן, אצלינו בקטלוג ניתן לבחור בין מספר איכויות למטריות מתקפלות וניתן להדפיס עליהן בצבע אחד או צבעוני לפי בחירה.

ערכת תה ממותגת

אצלינו ביעל בר ניתן לבנות ערכות תה ממותגות החל משלב הקנקן שמגיע עם רשת סינון וחליטה אל חלד ועד לכוסות ותערובות תה ייחודיות הכל כמובן נעשה בהתאמה לתקציב ולפי הטעמים שאתם תבחרו.

ביגוד חורפי ממותג

ניתן לצרף לערכה בגדים לעונת החורף. זה יכול להיות כפפות, כובעי צמר ממותגים או קפוצון ממותג, יש מגוון רחב של ביגוד חורפי שניתן למתג ולהכניס אל תוך הערכה גם כאן כמובן תלוי בגודל הערכה ובתקציב המוגדר.

מוצר בונוס לערכה

שקיות חימום ממותגות אול-אובר במותג שלכם שנתפרו במיוחד עבורכם!
שקיות חימום הן טרנד חם שמומלץ מאוד לצרף לערכת החורף שלכם. אנו ביעל בר מדפיסים על בד נעים ורך למגע לאחר מכן תופרים אותו וממלאים אותו בזרעי פשתן לאחר מכן מכניסים את כרית החימום למיקרוגל וזרעי הפשתן שומרים על החום – התוצאה שמתקבלת היא כרית חימום מגניבה ממוגת ובעיקר מחממת!

לסיכום

ערכת חורף ממותגת היא מתנה מצוינת כייפית וחמימה לעובדים וללקוחות שלכם, הגדירו תקציב וחישבו כיצד תארזו להם את הערכה בירו מוצרים בהתאם לתקציב שלכם מהרשימה למעלה ומתגו אותו בלוגו החברה שלכם – אנחנו מבטיחים לכם שהעובדים והלקוחות שלכם ישמחו לקבל מכם את הערכה הזו (: