עונת החתונות בעיצומה וצוות יעל בר החליט להרים את הכפפה ולעשות לכם סדר במוצרים הממותגים לחתונות ואירועים.

גימיק המיתוגים לחתונות תופס תאוצה ויותר ויותר זוגות מפיקים מוצרים ממותגים המתאימים לאופי האירוע, במאמר זה נפרט את סוגי המוצרים הנפוצים ביותר בחתונות – כיצד מומלץ למתג אותם? ובאיזה שלב של האירוע כדאי לחלק אותם? זאת ועוד בהמשך המאמר.

באירוע כמו חתונה, שהוא אירוע של פעם בחיים, החתן והכלה משקיעים הון רב ושעות תכנון לא מועטות על מנת להרים אירוע מהסרטים. כזה שלא ישכח ויצור באזז בקרב האורחים. הוצאת מזכרות ממותגות לחלוקה לאורחים היא מוצר חובה לגרום לאורחים שלכם לא לשכוח את החתונה שלכם.

המוצרים החזקים ביותר למיתוג בחתונות ואירועים משפחתיים:

ערכת חתונה ממותגת

חולצות ממותגות

נתחיל במוצר שכבר שנים מככב בראש רשימת המוצרים הממותגים לחתנות ואירועים ואלו הם חולצות ממותגות את החולצות נהוג למתג במשפטים מצחיקים ושנונים כגון: "נא לא לגעת – בעל טרי", "היפה בלבן – תעשי לי אחיין", "אין לכם שיכור כמה אני מושג" ועוד עשרות משפטים וגרפיקות שעשויים להתאים.

מומלץ מאוד למתג חולצות דרייפיט כיוון שעל חולצות דרייפיט לבנות ניתן להדפיס בגרפיקה צבעונית ובגרפיקות שונות ללא הגבלה. את החולצות מומלץ לחלק לאורחים לאחר המנה העיקרית – בשיא הריקודים.

מצתים ממותגים

מוצר נוסף שהוא מעולה למיתוג לחתונות אלו הם המצתים הממותגים.
אנו ממליצים ליצור לוגו לחתונה עבור החתן והכלה, במידה ואין לכם לוגו לחתונה ניתן גם להדפיס את שמות החתן והכלב בתוספת תאריך האירוע. כדאי לבחור מצתים צבעונים ולהניחם מתחילת האירוע במיקום מרכזי כך שלכל אורח יהיה גישה למצתים.

כוסות ממותגות

גימיק חזק מאוד למיתוג עבור חתונות ואירועים הם כוס צ'ייסר – ניתן להדפיס על כוסות הצ'ייסר בצבע אחד ובדומה למצתים הממותגים גם כאן מומלץ להדפיס את לוגו החתונה או את שמות החתן והכלה בתוספת תאריך האירוע. כוסות צ'ייסר לעיתים נתפס כמוצר שאינו זול למתג ולכן חשוב שתדעו שניתן למתג את הצ'ייסרים בכמות גדולה מאוד ומחירים אינו יקר – החל מכמה שקלים ליחידה ויש לכם מזכרת מגניבה לאירוע שלא ישכח.

שוקולדים ממותגים

מוצר שלא רואים בכל אירוע – שוקולדים ממותגים, נכון זהו מוצר שלא ישאר לאורך זמן רב אבל הוא נותן שואו מהמם וניתן למתג אותו בכל גרפיקה שתרצו.
ניתן להגיש אותו במגוון דרכים – סידור של שוקולדים ממותגים במקומות הישיבה, חלוקת שוקולדים ממותגים ברחבת הריקודים, קבלת שוקולד ממותג ע"י המארחת בכניסה ועוד.

כפכפים ממותגים

רק בנות יבינו עד כמה כפכפים ממותגים חשובים. לאחר שרוב הבנות האירוע רקדו ברחבה עם נעלי עקב שכמובן אינן נוחות ואפילו הגברים שמגיעים עם נעלי אלגנט שגם הם לא לגמרי נוחות מומלץ מאוד במהלך הריקודים לחלק לאורחים כפכפי גומי עם מיתוג של החתן והכלה.
טיפ חשוב מצוות יעל בר – רכשו כפכפים שהגומי העליון הוא חלק ותמתגו את החלק העליון! כאשר ממתגים את הסוליה ההדפס יורד בחיכוך הרגל עם הסוליה.

כדורי ים ממותגים

כן, כן קראתם נכון. כדורי ים ממותגים מביאים אווירה מחשמלת ברחבת הריקודים מומלץ לנפח כמה עשרות כדורים ולפזר ברחבה – כדורי ים ממותגים עם לוגו החתונה או שמות החתן והכלה זה רעיון שלא רואים בכל אירוע ואנחנו ממש ממליצים עליו!

מטריות ממותגות

מטריות ממותגות – חתונה שמתקיימת בחודשי החורף לרוב תתפוס את האורחים לא מוכנים לגשם בכניסה והיציאה מהאולם. לכן רעיון מעולה זה למתג מטריות ולהניחם ביציאה מהאולם כך שהאורחים יקחו את המטריות הביתה ויהנו ממזכרת מעולה מהחתונה שלכם.

לסיכום – ישנם שלל מוצרים ממותגים שעשויים להתאים לחתונות ואירועים משפחתיים נסו תמיד לחשוב מחוץ לקופסא כיצד להפתיע את האורחים שלכם עם מזכרת משגעת מהאירוע שלכם בנוסף אנו ממש ממליצים ליצור לוגו ייחודי לחתונה עם שמות החתן והכלה בכדי להוסיף קונספט עיצובי לחתונה, בהצלחה (: