חיילים התפקדו! במאמר הבא נספר לכם על הערכות הממותגות שלו עבור חיילים ומתגייסים – מה חייב לכלול בערכה ועל איזה פריטים אסור לוותר? איזה פריטים חובה למתג ועל איזה פריטים זו רק רשות? מי בדרך כלל מחלק ערכות לחיילים ומדוע זה טוב עבורכם? כל זאת ועוד במדריך המלא לערכות ממותגות עבור חיילים ומתגיסיים.

מה הן ערכות ממותגות לחיילים ומה הם מכילות?

על מנת ליצור ערכה ממותגת לחייל עליכם לאגד מספר מוצרים המתאימים לשימוש עבור חיילים ולמתג אותם בלוגו הארגון שלכם. בדרך כלל את הערכה נבנה על בסיס תיק ייעודי לחיילים או סל כביסה שבתוכו נאגד את כלל המוצרים שבחרנו לצרף לערכה. זה המוצר הראשי, שכדאי לא לוותר עליו. ישנן אופציות רבות לבניית ערכה. אנו נעבור איתכם על המוצרים הפופולריים ביותר אצלינו עבור ערכות ממותגות לחיילים.

תיק מתגייסים / תיק טיולים

בקטגוריית תיקים ממותגים תוכלו למצוא תיקי חיילים – לרוב תיקים אלו יהיו תיקים מאסייבים המיועדים לעבודה קשה ושטח, תיקים בעלי נפח גבוה שיגיעו גם עם אחריות מטעם היצרן. מניסיון שלנו זהו מוצר חובה בכל ערכה שתרצו להעניק לחיילים והתיק הממותג זה בין המוצרים בעלי השימוש הגבוה ביותר.

תיקי רחצה

כל חייל ומתגייס חייב שיהיה לו תיק רחצה. תיקי הרחצה המתאימים ביותר לחיילים הם תיקי רחצה נפתחים לשלושה חלקים בעלי וו תליה לנוחות מירבית בעת השימוש, תיקי רחצה אלו הם בעלי נפח גדול, תפירה חזקה ונוחות שימוש גבוהה – גם את התיקים האלו נהוג למתג בלוגו הארגון.

מגבת רחצה ממותגת

מומלץ מאוד למתג עבור חיילים מגבת רחצה עשויה כותנה איכותית עם לוגו רקום על גבי המגבת. אנו ממליצים לרכוש מגבת רחצה בעלת כושר ספיגה גבוה – 450 גרם למטר ומעלה לפחות על מנת שהיא תהיה שימושית עבורם.

הדפסה על מעילים

עוד מוצר מומלץ מאוד עבור החיילים הם הסופטשלים הממותגים – מעיל איכותי המגן מפני גשם וכניסת רוח בעל פליז פנימי לחימום מירבי – זהו המעיל האיכותי והטוב שביותר עבור חיילים בשטח.

חם צוואר ממותג

מוצר רשות ויגיע כבונוס לערכה. אם אתם בוחרים להוסיף לערכה חם צוואר, מומלץ למתג גם אותו. אנו ממליצים ללכת על חם צוואר ממותג כפול עשוי 2 שכבות – הוא מחמם מאוד ואיכותי וניתן למתג אותו ברקמה או בהדפסה ע"פ בחירתכם.

בקבוקים ממותגים

עוד מוצר רשות, ולדעתנו מומלץ מאוד. כדאי לבחור לחיילים גם בקבוק תרמי איכותי שומר על חום קור כך שבקיץ בשטח יוכלו לשתות מים קרים ובחורף יוכלו להתחמם בעזרת משקה חם.

מוצרים נוספים שאפשר להוסיף

ניתן להוסיף עוד מוצרים שימושיים נוספים לערכה – כמובן הכל תלוי בתקציב שהכנתם עבור הערכה מבעוד מועד. ניתן להכניס לערכה – אולר ממותג, מטען נייד קומפקטי, אוזניות ממותגות ועוד.

מי בדרך כלל מחלק ערכות ממותגות לחיילים?

על פי הנתונים מהמאגר שלנו, אלו הגופים המובילים בחלוקת ערכות ממותגות לחיילים:

  1. המובילות בחלוקת ערכות ממותגות לחיילים הם בדרך כלל מועצות ועיריות, שמחלקות את הערכות עבור הנוער המתגייס של אותו המקום.
  2. במקום השני לחלוקת ערכות ממותגות לחיילים הם מוסדות לימוד: בתי ספר, קדם מכינות, ישיבות בהם הנוער הלומד מתגייס לאחר הלימודים.
  3. במקום השלישי יש גופים פרטיים המעודדים גיוס ללוחמה.

אנו יכולים לספר לכם שמיתגנו ערכות לחיילים גם עבור חברות הייטק שביקשו לחלק לכל מתגייסי יחידות הטכנולוגיה ערכות לחיילים עם לוגו החברה שלהם!

מדוע טוב עבורכם למתג ערכות לחיילים?

בדרך כלל שלב הגיוס הוא שלב בו נכנסים למקום חדש בו לא מכירים בדרך כלל אף אחד וגם לא מכירים את המערכת הכל זר וחדש עבור המתגייסים הטריים וזהו במקום הטוב ביותר ליצור שייכות לחייל החדש – עירייה שמחלקת ערכות ממותגת לחיילים בשלב הגיוס – אותו חייל ירגיש באיזשהו מקום את הבית בערכה הזו והערכה תהווה לו זיכרון מתוק מהמקום ממנו הוא הגיע!

טיפים חשובים למיתוג ערכות לחיילים

רגע לפני סיום המאמר שלנו הבאנו עבורכם כמה טיפים חשובים למיתוג הערכות על סמך הניסיון שלנו בתחום:

  • במידה ויש לכם תקציב מתגו כל פריט בערכה בנפרד – הרבה פעמים החיילים משתמשים בחלק מהמוצרים במידה רבה. יותר לדוגמא בקבוקים ממותגים הם בשימוש רב יותר מאולרים.
  • אם אתם יודעים בדיוק למי תחלקו את הערכות ויש לכם רשימת מקבלים מסודרת (מה שבדרך כלל קורה בבתי ספר ובמכינות קדם צבאיות), מומלץ מאוד מאוד למתג את הערכות עם שם המתגייס/ת. גם כי החייל מרגיש שהמתנה עבורו היא יותר אישית וגם זה יתרום לזיהוי מהיר של הציוד של אותו חייל שלא ייווצר בלבול בין החיילים.
  • הוסיפו לערכה גלויה עם ברכה מחממת את הלב ותודה ענקית לאותו חייל על תרומה של שנים למדינה – זה כיף לקרוא את זה והחייל מבין לעומק עד כמה התרומה שלו היא ענקית ומוערכת בעיניי הכלל.