בעל חברת הייטק? בטוח ששמעת או ראית כיצד גוגל, אמזון וויקס ועוד חברות גדולות ומוכרות – מאבזרים את המשרדים שלהם בכל טוב: החל ממשחקי שולחן ועד לשף צמוד במטבח לאורך כל שעות העבודה.

כל הטוב הזה לא ניתן כי סתם מתחשק לחברות ההייטק הגדולות והמובילות לפנק את העובדים שלהם, אלא הן רוצות לפנק את העובדים שלהם. מחקרים מוכיחים כי עובדים שנהנים מסביבת העבודה שלהם, יתנו מעצמם יותר עבור החברה בה הם עובדים. הם מרגישים שאת כל הטוב הזה יצרו עבורם ולכן הערכתם לחברה היא גדולה יותר.

אותו הדבר בדיוק במתנות לעובדים – חברות וארגונים הנוהגים לחלק מתנות שוות לעובדים שלהם ולפנק אותם מגלים כי תפוקת העובדים עולה והם מייצרים לחברה יותר כסף!

אז אם כבר פרטנו על התועלת שמגיע לעובדים מקבלת מתנה נספר לכם במאמר הבא על ערכות הייטק ממותגות עם הדפסה על כלל המוצרים בערכה של לוגו החברה שלכם.

ערכה ממותגת לעובד
ערכה ממותגת לעובד

תחילה – מה הופך את המתנה לעובדים לערכה?

ערכת הייטק ממותגת, בשונה ממתנה יחידה, היא מספר מתנות המאוגדות יחדיו בתיקים ממותגים או בקופסת מארז ובדרך כלל ישמשו למטרה מסויימת.
לדוגמא ערכת הייטק לעובד החדש תכלול מוצרים שהעובד צריך לשימוש במשרד; ערכת הייטק ממותגת לקיץ תכלול
מוצרים ממותגים לקיץ לשימוש בחוף הים. מה שהופך את המתנה לעובדים לערכה ממותגת היא כמות המתנות המאוגדות יחדיו לכדי מתנה אחת גדולה, וכמובן מטרה מסויימת לשמה הבאנו את הערכה ובאותו נושא נמתג את הערכה. לדוגמא ערכת קיץ לרוב תהיה צבעונית ומושכת.

כיצד בונים ערכה

הדבר הראשון והכי חשוב הוא להכין תקציב מוגדר לכל ערכה ולחשב כמה ערכות אתם צריכים לחלוקה בחברה שלכם.

לאחר שהגדרתם את התקציב ואת כמות היחידות עליכם לחשוב על קונספט לערכה הממותגת שלך: האם זו ערכה למוצרי חורף ממותגים? האם זו ערכת ספורט ממותגת לקראת מרתון קרוב שמתקיים בעיר?

לאחר מכן עליכם לפנות לחברה המתמחה בהדפסה על מוצרים על מנת למתג את כלל המוצרים עם לוגו החברה שלכם. אנו בחברת יעל בר הדפסות משווקים מגוון ענק של ערכות הייטק ממותגות ובכל ערכה אנו משתדלים לחשוב מחוץ לקופסא ולהביא את המוצרים החדישים והעכשווים ביותר – בהתייעצות עם צוות המומחים שלנו אתם תמסרו לנו את התקציב, את הכמות ואת הקונספט ואנו נדע להציע לכם ערכות הייטק סופר מיוחדות!

רעיונות לערכות הייטק שונות:

ערכת עובד חדש

בדרך כלל בערכה זו אני נמתג מוצרים המיועדים לשימוש יום יומי במשרד כגון משטח לעכבר ממותג, משטח עבודה גדול למקלדת ועכבר, מחברות ממותגות, עטים ממותגים, תיק ללפטופ ולאחרונה במשרדים יש גם ביקוש גבוה מאוד לכלים רב פעמים אישיים כגון בקבוקים ממותגים, סכו"ם אקולוגי רב פעמי – כך שלכל עובד יהיה ערכת אישית על מנת לצמצם את השימוש בכוסות פלסטיק ובכלים חד פעמיים במשרד ובכך לשמור על הסביבה.

ערכת קיץ ממותגת

ערכת קיץ ממותגת – האמת זו הערכה שאנחנו הכי אוהבים למכור היא בדרך כלל ערכה צבעונית ושמחה עם תיק צד לים אופנתי או צידניות ממותגות אופנתיות ובתוך התיק שותלים מגוון מתנפחים עם לוגו החברה שנותנים צבעים לערכה, שימשיה או אוהל חוף ממותג, כובעים ממותגים, כפכפים מניפות ועוד שלל מוצרי קיץ לבילוי בים או בבריכה.

ערכת חורף ממותגת

זוהי ערכה חמימה ונעימה שכיף לחזור איתה הביתה מוצר חובה בכל ערכה כזו היא שמיכות ממותגות, כוסות תרמיים ממותגים, ניתן לצרף גם מגוון של חליטות תה מיוחדות ואפילו קנקן עם דפיוזר לחליטות, כובעי צמר עם לוגו החברה או כפפות וכו'.

לסיכום

ערכות הייטק ממותגות הם מוצר חובה שכל חברה או ארגון שרוצה להוציא מהעובדים שלו את התפוקה הטובה ביותר ולגרום לעובדים שלהם לאהוב את מקום העבודה שלהם חייב להפיק, ידוע שעבודה בתחום ההיטק היא עבודה סזפית ושוחקת עם המון שעות עבודה בכל משרה וחשוב מאוד לשמור תמיד על עובדים רעננים כי כשלעובד טוב הוא טוב לחברה כך כולם יוצאים נשכרים העובד מרגיש רצון עז לתרום לחברה והחברה מתפתחת, גודלת ופורצת דרך בתחומה בזכות המגוון האנושי הקיים בה.

לכל שאלה או התייעצות אנו בחברת יעל בר הדפסות כאן כדי לעזור לכם למצוא את הערכה המושלמת עבור העובדים שלכם. חייגו אלינו 0722-11-22-72