פעילות גופנית משפיעה ישירות על הגוף. בנוסף להשפעה הישירה על הגוף היא משפיעה גם על הראש, והראש משליך לנפש. מחקרים רבים מראים כי פעילות גופנית בהתמדה ולאורך זמן מסייעת באיזון לחץ הדם, הכולסטרול, אחוזי השומן ועוד וכל זה משפיעה ישירות על הגוף שלנו ומונע מחלות עתידיות.

למי מתאים לתת ערכת ספורט ממותגת?

ערכת ספורט ממותגת היא מתנה שיכולה להינתן על ידי מקום העבודה. היא יכולה גם להיות מתנה או מוצר בתשלום שנותנים חדרי כושר ומאמני כושר למתאמנים שלהם.

בזמן הסגרים עולם הספורט כולו וערכות הספורת הביתיות תפסו תאוצה כיוון שאנשים היו סגורים בבתים. מוצרי הספורט שמרו על אנשים להישאר בכושר ולהתמיד בפעילות הגופנית. חברות וארגונים רבים רכשו ערכות ספורט ממותגות בלוגו החברה שלהם וחילקו אותם לעובדים שלהם. ליקטנו עבורכם מגוון רעיונות לבניית ערכות ספורט ממותגות לבית ומחוץ לבית שאפשר לחלק לעובדים שלכם.

כשהעובד שלכם מאושר ומאוזן, הביצועים שלו טובים יותר. לאושר של העובדים יש השפעה ישירה על התפוקה וכושר העבודה שלו בחברה שלכם כמו כן ביצירתיות, הגדלת ראש וחשיבה מתמדת מחוץ לקופסא.

הדפסה על מוצרי ספורט

כיצד בונים ערכת ספורט ממותגות שלב אחרי שלב

תחילה עליכם לחשוב על העובדים שלכם: בני כמה הם? מה עשוי יותר להתאים להם ומה פחות? באיזה מוצרים הם יעשו את השימוש המירבי? לאחר חשיבה על קהל היעד שלכם אתם צריכים להתכנס אל תוך תקציב מסויים פר ערכה לעובד.

לאחר שיש לכם מידע על קהל היעד והעדפות שלו והגדרתם תקציב מומלץ לאגד את המוצרים בתיקי ספורט ממותגים – תיק ספורט עם לוגו החברה שלכם.

חשוב וודא שכל המוצרים שבחרתם יכנסו בצורה נוחה וטובה אל תוך התיק ספורט שבחרתם וכמובן שהתיק לא יהיה כבד מידי ברמה שיהיה קשה לסחוב אותו.

ישנם המון מוצרי ספורט ביתיים חלקם גדולים וחלקם קטנים. אנו ביעל בר מוצרי פרסום ממליצים להכניס לתוך הערכה מוצרים רב שימושיים כך שבכל מוצר ניתן יהיה לבצע מספר רחב של תרגילים. דוגמא טובה לזה היא רצועות ספורט ממותגות – ניתן לבצע הרבה תרגילים בבית עם הרצועות. ככל שישנם יותר תרגילים בהם ניתן להשתמש עם הרצועות כך הסיכוי שישתמשו בהם עולה ובכך תשיגו את המטרה לשמה חילקתם את מוצרי הספורט הממותגים.

היכן לשים את לוגו החברה?

לא ניתן למתג את כל מוצרי הספורט שתבחרו. ישנם מוצרים שאין הרבה שטח הדפסה עליהם או שאין גישה להדפסה עליהם.

שימת הדגש צריכה להיות תחילה בתיק שבחרתם. בתיק הספורט שם החברה ולוגו שלכם צריך לבלוט ולהראות נוכחות, ולאחר מכן למתג מוצר או שניים מרכזיים. אנו ביעל בר ממליצים לבנות חוברת תרגילים מלאה עם כל מוצרי הספורט שבחרתם, כולל מיתוג של לוגו החברה שלכם על חוברת התרגילים. כך גם ישתמשו יותר במוצרים וגם העובדים ירגישו ויעריכו את החברה על החשיבה לפרטי פרטים בכל ערכה.

מוצרים משלימים לערכות ספורט ממותגות

בתוך הערכה ניתן לשים מוצרים נוספים הקשורים באופן עקיף לפעילות גופנית, ולאו דווקא מכשירי ספורט. ניתן לשים בכל ערכה אוזניות ממותגות המתאימות לפעילות גופנית או בקבוקים ממותגים המתאימים לפעילות גופנית עם פקק ספורט וכו'.
ניתן לצרף לערכה חולצות דרייפיט ממותגות,
כובעים ממותגים ועוד שלל פריטים שיכולים להתאים לערכה הממותגת שלכם.

לסיכום

פעילות גופנית ועידוד לאורך חיים בריא הם חובה של כל חברה להחדיר לעובדים שלהם, ישנם חברות שמגדלים לעשות ומביאים לעבודה מאמני כושר ותזונה על מנת לעודד את העובדים שלהם לעסוק בפעילות גופנית ואורך חיים בריא – כפי שהזכרנו כבר למעלה פעילות גופנית ואורח חיים בריא משפיעות לא רק על משקל הגוף אלא על הנפש וכהעובד שלכם מרוצה ומסופק כך בעבודה הוא יראה יכולות גבוהות יותר לכן אל תוותרו על זה ותנסו להחדיר את זה עד כמה שניתן למשרדים שלכם. חשבו על העובדים שלכם כקהל היעד, תגדירו תקציב וצאו לדרך בבחירת ערכת הספורט המושלמת עבורכם.

אנחנו כאן לכל שאלה והתייעצות, צוות המומחים שלנו יעזור לכם החל משלב הרעיון ועד לשלב אספקת המוצר. חייגו אלינו 0722-11-22-72